you don't leave your friends behind


jag tror, bara tror att jag lyckades. ja va trevlig, eller ah jag var inte otrevlig iaf. sjukt jobbigt var det iaf, att se någon i ögon och bara vilja krama och få de som förut, men så är inte fallet. jag vill men jag kan inte. jävla skitdag har de varit idag, allt går bara down hill just nu. nu äre helg och ingenting är som de brukar, eller borde, eller hur ja vill att de ska va kanske ja menar. Inge stall tex, inge alls. hästlös. någon som vill ha sin häst tränad eller vad som helst? ja ska höra av mig till ett par stall, har två stycken ägare som redan frågat, får se om ja nappar på de. tråkigt bara att byta stall när man varit i ett o samma i typ, ah shit snart 10 år. 

aja nog om häst prat kanske. har precis gjort philadelphia glass, tar med de som efterrätt till madde o stefan. den är faktiskt sjukt god, nästan så man föräter sig.

nu ikväll då, va händer? eller ska alla sitta hemma som jag och va döa fiskar. min nojger gör ett tappert försök just nu, vill men de tar tid att åka till sumpan. komigen carro, taggatill. usch jäkla pepp blogg. va ska ja annars ha den till just nu. hejja. tummen upp för mitt humör, ni kanske själv märker hur bra jag mår.

i didn't give him all my love, i guess now i got my payback


en bild från en happy dag! mina älsklingar elin och emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0