totally värt de'

men idiothus. jag hade skrivit piss långt så går proppen, och eftersom jag har en såån bra datan, men ett batteri som är på noll då dog den direkt. måste ha sladden i hela tin.

igår va en sån dag som jag lovar mig själv att aldrig mer dricka alkohol, jag ska bli nykterist. men se det är typ omöjligt(; .. ja ska nämligen på julbord på en båt, alltså kvälls kryssning men jobbet. Och mina kära kollegor och chefer har sagt att dom minsann ska supa mig under bordet! men eftersom ja är ganska liten om man jämför med dom, så kom jag på den underbara regeln att när jag dricker EN så dricker dom TVÅ. då får jag iaf lite tid på mig, inte sant?
nu ska jag baka mockarutor och ta med i morgon till fikat, man är ganska slut vid eftermiddags fikat så lite socker är alltid uppskattat.

juste på torsdag ska jag på arbetsintervju också! wish me luck, jag hoppas verkligen på dehär jobbet närmare hem och allt, men nu plötsligt slog det mig., att jag inte har så mycket att komma 'hem' till. '


only time can tell.



en bild från vintern 08. den vintern är saknad som tusan.
på bild; Sofie med rami och chappe.


min underbara estrella

Estrella - vant tjuven

Viggo i sina yngre dar (; .. alltid lika oskylldig

Kommentarer
Postat av: sabina

good luck baby <3

2010-11-30 @ 22:10:59
Postat av: Jojo

Hoppas allt löser sig för dig! Evigheter sen vi sås carro, men glöm inte att du alltid kan ringa om det är något :)Lycka till på intervjun! Puss

2010-12-02 @ 00:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0