surrounded by ålslem

counting all the assholes in the room
well i'm definitely not alone
you're a liar, you're a cheater, you're fool
well that's just like me, and I know you too
Mr. Perfect doesn't exist my little friend
and i tell you it again
well maybe you think your lie is safe
but i read you like a letter
your charm do not evens the pain
it fills me with rage, and you do it again


mycke på jobbet idag, jobbade hel dag. blev driven med och retad tyyp hela dagen, men ja fick många bra chanser att ge igen, och OM jag tog dom! ..
snösnösnö, härligt! om nån som är tusen gånger gladare än mig är ozzie, han är helt överlycklig. Springer runt, gräver, hoppar, kastar upp snö till sig själv och fångar i luften och är allmänt galen. Busar inte jag med honom så busar han ensam, nästan lika kul (; .. så idag efter jobbet åkte jag till JULA med pappa för att köpa nån pulk liknande sak, men måste säga att ja blev lite besviken, den gled inte lika bra som ja trodde men hej för 99kr kan man inte begära så mycket. Men pontus gav mig ett stearin ljus som ja skulle gnida mot och efter det så gick de undan! :D .. åkte ensam, åkte med ozzie i knät, åkte på ozzie, åkte typ hursomhelst, varsomhelst. ozzie blev i varje fall väääldigt nöjd. mellan 20 och 30 centimeter snö här nu, och de snöar fortfarande, får väl gräva gångar till bilen i morgon bitti, och på tal om bilen, pappa raceade upp för hela backen upp till huset, läääskigt, men de gick ju bra. svårt att visa backen på bild men den är lång och brant, och på ena sidan är de berg och på den andra är de backe ner. snart ska jag och pontus kolla på twilight filmen eclipse, vi skulle se den förut efter island, men jag tjuv kollade på den när jag va där, så nu ska vi se den (;.

förövrigt är jag helt slut, lång dag och kall natt vare, frös som en jag vet inte vad, ändå ligger jag och sover på golvet på en madrass precis nedanför vedspisen (A). ska elda lite bättre inatt! på fredag ska jag få träffa sofie hela kvällen, ska bli kul som fan (: ska till globen och härja, kommer antagligen shoppa upp halva, läs hela, lönen på typ olika hund täcken och koppel som jag antagligen inte behöver till mina hundar. men det kommer ja inte att komma på förens ja är hemma och då äre försent att ändra sig (A) höhö.

ha en bra kväll!


backen ner, dock inte enda uppifrån :)


ozzie på pulka saken! orkade inte ta bort att ögonen lyser, ni får stå ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0