every tomorrow is a day i never planned

i'm like a puzzle but all of my pieces are jagged
if you can understand this, we can make some magic


konstig helg. inge alkohol och de borde ju va en bra sak, men istället satt ja upp sent båda kvällarna. på lördagen gick jag inte ens och la mig, utan va jag med en kompis till fyra på natten och när ja kom hem va jah uppe till sex och sen drog jag hemifrån igen vid sju, åtta typ. sen när jag kom hem vid typ ett, två så var min dag helt upp och ned, jag visste inte om de va dag eller natt, ja va inte hungrig även om ja åt middag tidigt dagen innan, åt två mackor och sen la ja mig på soffan och kolla på första boxen av oc, somnade vid åtta och kl tio skulle ja hämta pappa i täby. sen vare läggdags när ja kom hem, ska ju upp halv fem för att åka till jobbet så ah de blev inte mycke sömn den natten heller, typ fem timmar. mår piss nu, huvudvärk och snurrig. men som många gånger som ja druckit lite för mycke så säger jag alltid att 'jag ska aldrig mer dricka alkohol' men de vet vi ju att de aldrig skulle ske. typ så säger jag nu, jag ska aldrig mer dygna. (läs; det kommer ske).

jag hatar att bli tillsagt vad jag ska måste, ska eller bör göra. men samtidigt vill jag att de ska finnas typ nån som bara kunde göra valet åt mig. så jag slapp ta beslutet. ingen förstår som inte varit i samma situation. men ja är så otroligt tacksam för att jag har mina underbara fina vänner. ni ställer alltid upp och finns där och lyssnar och det är jag väldigt tacksam för. underbara människor är vad ni är.

sökte nytt jobb idag, ska på intervju snart, så håll tummarna. sover super skönt om jag fick det. i need som cash. men vore skönt också för då är ja inte helt arbetslös efter årsskiftet. jag blir ju arbetslös på julafton, höhö.

mitt hår har blivit ganska långt nu, har inte klippt mig på flera månader (a).. jag är bra slö. det började växa som tusan när ja va på island. inge färgning, inge hårspray varje dag, inge tuppering, ingen dusch varje dag osv, det mådde bra som fan och växte hur mycke som helst, när ja kom hem antog ja att de skulle sluta växa sådär mycke men de har bara fortsatt, ja älskar långt hår, men jag har ju bara långt och platt så ja måste alltid göra ngt med de. antingen toffs eller tuppera så jag får volym, men nu måste ja tusan klippa mig. har köpt blekning också, tänkte göra slingor, men ja tror ja avaktar me dom planerna ^^ . mitt hår ser nästan svart ut nu, men de äre inte, det är brunt:)




Kommentarer
Postat av: elin

<3!

2010-11-22 @ 22:10:31
Postat av: odebring

<333!

2010-11-23 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0