i'm standing where you left me

okej, bloggen. dagbok? skriva av sig ställe? vene vad men just nu funkar ingenting.
ska de va såhär svårt? funderar på att lämna stockholm, massa planer, men bara de där lilla steget, dedär första steget som är svårast att ta. shit nu låter de som ja är självmordsbenägen, men nejj, så äre inte haha! nejnej jag har bra planer, planer som är bra för mig. hoppas jag. jobb, vänner, pojkvän, bostad? ett big frågetecken. what to say.
ja vet inte ens vad jag ska skriva, förutom att jag är pissförkyld, riktigt förkyld mår pyton. jul snart, och nej vi är inte redo för dej redan nu! nejnej julen får vänta ett litet tag, såhär kan man inte fira jul. men vad som är viktigare än det, nyår. va tusan händer på nyår? de brukar alltid va planerat flera flera veckor innan och de är redan december och ja har inte den blekaste om vad som händer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0