hög på luft

okeej, d-r igen en helg igen. helg juva helg.  eller?

fredags kvällen började på en båt med jobbet, julbord och heller jesus va mätt jag blev! kanske va all cider men ja vene x) . kul hade vi iaf, orkar inte berätta hela kvällen, den måste upplevas (; sen drog vi vidare till en bar och efter ett tag åkte jag och pappa hem, därifrån drog jag vidare till denise och mötte sofie och helena också, as kul hade vi och sen blev det sportsbar,och de va väl där de spåra, (;
kom hem på morgonen efter fortfarande full typ. svor ännu en gång att ja ska bli nykterist. usch de börjar bli en vanlig mening nu. har blivit lite för god vän med alkoholen kanske. paus? 

igår vare bio med vänner och de va myspys nästan hela kvällen, slutet av kvällen blev lite konstig men orkar inte lägga ner energi på det. happyhappy.
nu ska jag till stallet och motionera hunden och hästen!

 

Kommentarer
Postat av: pontus

slutet av kvällen blev lite konstig ?

2010-12-06 @ 18:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0