helt slut

nu äre mycke på jobbet, och de känns inte bra när dom andra säger 'om du tycker det här är mycket, vänta då till nästa vecka' .. blä. Började går dagen med att spetsa mig själv i fingret med en makrill spett, och sen skulle jag salta tre stora pall med lax! man har ju handskar men de trillar ju in lite salt och de sved kan jag lova.

men idag fick vi besök av en kändis! och inte vilken kändis som helst, ja tycker iaf han är as ball! inte för operan bara då utan mest för jönssonligan och alla andra filmer (A) ja exakt! Loa Falkman kom förbi och skulle lämna in lite kött för rökning! och vet ni det coola!? .. för jag brukar inte göra nån stor sak om man ser en kändis eller så för ja tycker man ska respektera att dom också vill ha ett typ privat liv liksom. så jag ställde mig bara bredvid och kollade på varorna som chefen tog imot, för Loa ringde tidigare och sa att han skulle komma med lite. Och då vänder sig Loa Falkman sig om mot mig och ler och bah; hej! . jag sa såklart hej tillbaka men tyckte de va as ballt (A) haha :D  liksom, Loa Falkman har sagt hej till mig!? nu blev ni avis va?




okej nog om det kanske (; massa snl ute, kom inte upp me bilen till huset så fick gå upp, ruungt, men snart får vi hem vår efterlängtade plog så vi kan ploga med fyrhjulingen (: underbart fint ute, men hundarna är helt galna. Eller ah gammel hunden är som vanligt men ozzie älskar snö och spenderar typ hela kvällen utomhus och leker, och ella är allmänt galen.
tog två bilder nyss och på den andra bilden ser man hur ozzie hoppat fram i den djupa snön, och han verkligen hoppar. mongo, men kul har han iaf. det är nästan en och en halv meter i mellan spåren!



det mysiga är att jag sitter mitt emot den öppna spisen, och nästan rakt framför mig har jag fem stora fönster och en dörr i glas från golv till tak, gissa om det är mysigt med denna utsikt (;? vaaarje dag!
jag måste nog erkänna att man blir lite bortskämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0